Strona główna
english
polski

Muzeum

Stworzenie logotypu wraz z niezbędnymi elementami identyfikacji firmowej zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej. Podstawą identyfikacji będzie czcionka stworzona specjalnie na potrzeby Muzeum. Prawa autorskie majątkowe do czcionki zostaną przekazane Muzeum.
Dzięki temu czcionka będzie mogła być używana na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych, na stronie www, we wszelkich aplikacjach. Innowacyjne podejście do identyfikacji pozwala uzyskać charakterystyczność oraz przekracza standardowo funkcjonujące licencje czcionek zabraniające np. używania czcionki na produktach do dalszej odsprzedaży np. pocztówkach, koszulkach, aplikacjach mobilnych i wielu innych miejscach. Przekroczenie tego ograniczenia stwarza zupełnie nowe perspektywy w identyfikacji Muzeum.

Księga identyfikacji obejmuje następujące projekty: znaku firmowego identyfikacja na papierze (zasady ogólne, typografia, papier listowy A4, papier faksowy A4, wizytówki, koperta C6 i DL, bilet wstępu, przykładowa reklama A4, tablica informacyjna, rollup), elementy identyfikacji dokumentów elektronicznych: wzór maila, wzór prezentacji ppt, szablon dokumentu w Word/Open Office, przykładowy baner reklamowy poziomy pionowy i kwadratowy.
Podstawą identyfikacji będzie zaprojektowana i wykonano nowa czcionka - 4 odmiany przekazanie na własność praw do czcionki

PROJEKT I WYKONANIE ZAAWANSOWANEJ STRONY WWW:

Kosztorys obejmuje: projekt strony i kodowanie strony, przykładowe zakładki: (O NAS | AKTUALNOŚCI | WYSTAWY | EDUKACJA |KOLEKCJA |REZERWACJA |PUBLIKACJE | moduł zamawiania biletów wstępu, moduł rezerwacji wizyt, część administracyjną do zarządzania szybko zmiennymi treściami. Moduł BIP (Biuletyn Informacji Publicznej).
Link do Facebook

PROMOCJA MUZEUM ROZPOWSZECHNIANIE INFORMACJI O NOWYM MUZEUM ZA POMOCĄ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH
Działania promocyjne będą zmierzały do przyciągnięcia użytkowników Internetu do nowopowstałej strony. Planowane są wpisy w serwisach zajmujących się tematyką muzealną (www.museo.pl, www.noc-muzeow.pl, www.obiektyturystyczne.pl, www.malopolska.eteris.pl i inne). Główny ciężar finansowy Promocji planujemy skierować w wyszukiwarce google.pl za pomocą reklam Adwords i Ad Sense. Dodatkowym elementem będzie mailing reklamowy z pozyskanej bazy danych z dostępnych źródeł.
Poza tym proponujemy kampanię w portalu Onet.pl, w częściach związanych z kulturą.

PROMOCJA MUZEUM ROZPOWSZECHNIANIE INFORMACJI POPRZEZ RÓŻNORODNE WYDAWNICTWA I PRODUKCJE
Działania te obejmują:
Mapa regionu z zaznaczonym Muzeum oraz drugą strona mapy poświęconą Muzeum w nakładzie 5000 egz.
Wykonanie małych (A3/A4 ok. 30 elementów) puzzli zawierających obrazy Piotra Kwita nakład 500 szt.
Wykonanie dużych puzzli format ok. 1 x 1,2 metra składających się z ok. 80 kostek każdy zawierających obrazy Piotra Kwita w ilości 10 szt.
Wykonanie długopisów drewnianych z nadrukiem w nakładzie 2000 szt.
Wykonanie przypinek tzw. PINów w dwóch rozmiarach zawierających logo Muzeum w nakładzie 2x2000 egz.
Wykonanie kredek kolorowych (każda kredka pisze w wielu kolorach) z nadrukiem promującym Muzeum w nakładzie 2000 szt.
Wykonanie pocztówek 3D (lentikular) zawierających reprodukcje obrazów Piotra Kwita i przechodzących w zdjęcia np. pejzaży z których Kwit czerpał inspiracje nakład 3000 egz.
Wykonanie przywieszek magnetycznych np. na lodówkę z reprodukcjami w nakładzie 4000 egz.
Wykonanie kostki Rubika zawierającej na ściankach reprodukcje obrazów, nakład 1000 szt.
Wykonanie kubków z całościowym zadrukiem w ilości 1000 szt.
Wykonanie podkładek po myszkę w nakładzie 1000 szt.
Wykonanie podkoszulków zawierających reprodukcje obrazów P. Kwita 1000 szt.
Wykonanie toreb zawierających reprodukcje obrazów i rzeźb P. Kwita 500 szt.